Wednesday, October 27, 2010

biru vs putih

apakah maknanye tu

hehehehehe
xde maknenye pun
just nak share ngan kawan2 semua
share ape ek
korang rase ape
tekelah...
cepatlah teka..

hahahahhaa

sangat mengada ini budak kan
alah...nak manja2 sikit pun x leh ker
benci tau....

dahhhhhhhhhh

kang ade yang menyampah plak

hellllllllloooooooooooooo

aku x suka perkataan menyampah k
terus teregat kat budak tu
budak ker?????
uikhh dah tua bangka,,,budak ke namenye
hahahahahahahha

copsssssssssss
kite cakap sal ape tadi eksss
owhhhh sal biru merahhhh
ehhhhhhhh biru putih
sori tersyasyulllllll plak

xde,,,ermmm biru putih ni sebenarnya warna baju
alah baju free aku dapat time program
program mesra rakyat
aku x citer pun kan sal pgram tu
bukan x nak citer tapi ntah lah
xde kesungguhan nak citer sal tu
tapi rumusan nya program tu meletihkan tapi hepi
hehehehhe

ishhhhhhh kate keje,,,mesti hepi maaaa
kalo x hepi x best kan

rasenye niat sebenar entry ni lum tercapai ni

hehehehe

banyak melalut tang ke lain aku ni kan

x de...

sal baju biru putih tu kan...

aku rase sangat nice jer

lagi plak aku kenakan ngan tudung biru tu

alahaiiii rase cantik jer plak

hahahaah

sape lagi nak puji kalo diri sendiri x puji

kan..kan..kan...

padahal baju tu biasa2 je pun

sama gak ngan baju yang aku dapat sebelum ni

tapi ntah macam mane baju ni

aku rasekan macam ade sentimental value sikit

eceheceheceh....

tibe-tibe..........

oklah

daripada aku terus melalut kan

baik aku tayang gambar aku pakai baju biru putih tu

silakan tengok

jangan segan2 yer

sila2

jemput2


tadaaaaaaaaaaaa
macam mane
lawa tak baju aku
hahahahahaah
padahal baju biase je kan
tapi aku x kira..........
aku nak gak kate warna baju ni lawa
tambah2 aku yang pakai kan
aaauuuuuuuwwwwwwww
lebih2 dah ni


asal muke aku macam tu ek
nasik lah ade muke abang long yang hemsem :P
tolong selamatkan muke aku
hahahahahahahha
gilossssssssssssssssss
abang long memang hensem kan...kan....
dahlah baikkk...coolllll jer
aikkkk puji lebih2 ni
pissssttt no war abang long

tapi boleh ke malam tu
abang long kate muke aku maxcam hantu
boleh?????
nasib abang long yang kate
kalo orang lain yang kate
sumpah aku sekeh kepala tu
hahahahah

x der lah aku gurau jer
hantu pun hantu lah abang long
janji hati senang
tak ke gitu
hehehehe

oklah
siap gak entry ni akhirnmye
fuhhhhhhhhhhhh
legaaaaaaaaaaa

tadaaaaaaaaaa....

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)