Sunday, October 3, 2010

sombong

ermmmm
camner nak mulakan ni ek
ok.....
aku nak tanye lah kat korang sikit kan

apa perasaan korang kalo tiba2
tiktiktik
anset ko berbunyi
lebih kurang cam gitu lah bunyi kan
hahahaha

lepas tu ko buke mesej
drama mesti lebih ok hahahah
pastu.........
pastu.........

kawan baik ko tapi lame dah tak jumpe n contact
tetiba cakap ko sombong
camner perasaan korang ek...
hahhhhhhhhhh tu lah yang terjadi kat aku pagi2 lagi
time aku nak mula kerje

hanginnnnnnnnnnn je aku rase
xde angin x de ribut suke2 ati cakap aku sombong
aku x kira lah die tu member baik aku ke tak
tapi aku tak suke bile ade orang cakap aku macam tu
yyyyyyyyyyyyyyy?????

owhhhh
dah sah2 lah aku x sombong
ke aku sombong????
plisssssssss sape2 yang kawan ngan aku
tolong lah cakap jujur ngan aku......

kalo cakap aku sombong saje x pe jugak
tapi siap kaitkan dengan kerja aku apa kes
eiiiiiiiii tolong lah weiiii
menciiiiiiiiikkkkkkkkkkkkk la kalo macam ni
susah kalo orang tak paham ni

kawan2 semua....
ke aku yang tak leh terima kenyataan yang aku ni sombong
sumpah la wehhhh
sekuman pun aku takde niat nak sombong2 ngan kawan2 ni
cuma kadang2 x de stori yang best je aku nak kongsi ngan kawan2 lama ni
dan sebagai kawan aku rase die harus dan mesti paham dengan situasi kerje aku sekarang
kene sokong apa yang aku buat
ke camner???

aku harap sidia (penghantar mesej) tu paham yer
maafkan aku kalo betullah aku ni sombong
x de kebaikan pun untuk aku sombong dengan kamu
sesungguhnya segala yang berlaku mungkin salah aku
aku insan lemah,,,,
iskkkkkkk semua salahhhhhhh aku
aku yang salah
memang aku yang salah....

ok puas hati?????????
nyampah tau kalo berkata sesuatu yang bukan dari hati ni
nak2 plak mengutuk diri sendiri
owhhhhhhhhhhhh tidakkkkkkkkk
redhooooooooooo je lah.....

sobsosbsob

muka tuan blog tetap tersenyummmmmmmmm
walau pun x puas ati

ehhhh.........
aku nak abai dan lupakan je apa yang terjadi
kalo disimpan jadi macam kes dendam plak kang
lagipun dalam bulan yang mulia ni
ape salahnye aku maafkan je kawan aku tu
alah,,,,,,,,,die rindu kat ngko lah tu,,,,,
hehehehe
pikiran mesti positif k

ok majulah persahabatan
untuk masa depan yang lebih cemerlang
hahahaha

ok
dadadididudu

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)