Thursday, October 7, 2010

kecurian

huhhhh
terkejut aku semalam tau
tibe2 kat wall FB aku member aku cakap anset dia kene curi
laju2 je aku nak respon kat die
tgok2 komputer aku kerasssss...jem lah plak
tensen okkkk,,,time aku nak gune tu lah
time die nak hang bagaiiii

sudahnye tanpa berpikir aku col lah anset member aku tu
ehhhh........dapat
pastu bleh plak aku pikir
kate anset kene curi
mesti lah bile ko buat panggilan x dapat
budussssss nya aku
hahahaha
nak buat camner
dalam kecelaruan minda
secara automatiknya kelakuan juga berlaku sedikit kecelaruannn
cewahhhhhhhhh ayat akademik tu
huhuhu
dah lah fon opis rosak
memang sudah jatuh ditimpa tangga lah
:P

ehhh
macam2 plak aku ni
tak lama pastu aku col opis member aku tu
ohhh lupe nak bagitahu
member aku namenye tipah
tipah tertipuuuuu hahahaha
xder lah
saja gurau2
jangan marah ye pah

sebelum col tipah tu
konon2 lah aku nak tanya bagai2 soalan
tapi bile dah dapat cakap tu
aku jadi kelu aaauuuwwwwwwwwwwww
hehehhe
betul
aku x tipu pun
mane taknye
aku baru je hello2
tipah jawab dalam nada sebak yang amat

yelah korang semua
anset tu hadiah kahwin die
memang sentimental value lah die punye anset tu
aku pun just nasihat2 suruh die bertenang macam gitu lah

aku x paham lah budak2 ni
padahal tepon tu bukan tepon baru pun
rosak lagi tu
sempat lagi ko curi time tipah kuar ek

aku rase kat tempat keje macam aku ni
dah kene ade cctv kot
yelah dah tanye semua orang yang kat dalam bestari.com pun
xde yang ngaku
at least kalo ade cctv bleh lah nampak sape yang ambik
x gitu

ermmm korang tahu tak ape tu bestari.com
bestari.com ni lebih kurang macam cyber cafe lah
tapi x berbayar
ni kat negeri terengganu je ade tau
tetiba rase sangat bertuah jadi rakyat dibumi terengganu tercinta ni
hehehheeheh

owhhhh malas lah aku nak cerita lebih2
kesudahannya tepon tu dah pun jumpe
husband tipah jumpe kat dalam longkang kat bestari ni lah
sempat lagi budak tu buat keje tu kan
siap x ngaku tu
dan yang paling aku x leh terima tu
yang buat keje tu adalah pempuan
PEMPUAN okkkkkkk


nilah ropenye tepon tipah yang dicuri
lebih krang macam ni lah
aku pun x sure lah jenisnye
yang pasti nokia.........


nilah saya dan puan tipah
hehehehe

Terima kasih Allah
mungkin rezeki tu masih berpihak pada tipah

Alhamdulillah..........

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)