Monday, October 11, 2010

berdua lebih baik

hehehehe
iyer2 je kan tajuk kat atas
tapi betul la kawan2 semua
kate orang kalo sorang baik berdua
baru best hidup ni
kalo time berjalan pun macam tu gak kan
baik berdua
mana lah tahu takut2 tgh jalan ade orang culik ko ke hape ke
eiiiiiiiiiiii nauzubillahhiminzalikkkkkkkkkkkkk

aku botul2 kebosanan ni
iyerlah my dear opismate along kan holiday
makanya sensorang lah aku kat tempat keje
tersengguk-sengguk depan pc ni
uiiisssshhhhh nyampah tau
i sangat rase lonely
huhuhu
sobsobsob

maka untuk mengubat kebosanan + kerinduan
aku tempek gambar saat2 manis bulan madu kami berdua
:P
manisssssss ker
pedulik ape
korang rase ke apa yang aku rase
janji aku hepi



korang tengok lah gambar along saya ni
sangat nakal ok
rase nak cubit2 jer

saya pasti merindui saat2 ni kalo saya dah tak keje kat sini
ohhhhhhhhhh
saya tak dapat bayangkan kalo perkara tu terjadi
ermmmmmmmmm

:(:):P:o

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)