Sunday, October 31, 2010

setahun sudah

salam selamat pagi semua
dua hari bercuti
terasa hilang seketika penat dan lelah
huhuhuu

hari ni dah genap setahun usia pekerjaan aku ni
ermmmmm kejap jer masa berlalu
rase baru je habis belajar
baru jer teruja nak konvo
huhuhuhu

dalam setahun ni dah macam2 aku lalui
dah macam2 benda aku dapat
dah macam2 bende aku belajar
macam2 bende aku jumpe
berbagai2 kerenah manusia aku kenal
dan tak lupa juga macam2 dugaan dan kenangan
dah aku harungi sepanjang setahun ni

dan akhir2 ni
dugaannya maha hebat ok
:P
iyer2 jer aku ni kan
siyesssssssssss la weiiii

tapi bila dipikir2 balik
sangat kelakar la plak
kerana sebab yang sekuman tu
pun leh jadi isu yang maha besar
hahahahaha
rase time2 i gak aku nak gelak guling2
hahahahahah
sape2 nak join aku gelak
meh lah sekali
aku alu2 kan

tak lupa terima kasih kat kawan2
yang banyak membantu aku
banyak mengajar aku
rasenye dah tak tersebut kat sini jasa korang kat aku nih
terutama kat along ngan kak sue
very the important person in my work life
hahahahah
betul ke tak ni
hentam je lah labu

dan semua2 kawan sekerja yang lain
tak yah sebut lah kan
ramai sangat
kan kalo tertinggal ni
mau ade yang merajuk plak
jadi untuk berlaku adil pade semua
baik aku xyah sebut
hehehehehe
adil kan..kan...kan...

anddddddddddd buat pamily tersayang
thanks 4 everything
mak ayah dan adek2
sumber inspirasi untuk aku terus bekerja
doakan yang terbaik untuk keluarga kite k

ape lagi aku nak bagitahu ek
owhhhh aku rase sangat best kerja aku skarang ni]
xleh bayangkan kalau aku dapat job lain
susah sangat ok nak pikir
tapi kalau nexy job lebih baik
no reason untuk aku lepaskan job sekarang kan
korang kene support aku tau
sapelah aku tanpa korang semua
ceeeewahhhhhhhhhhhhhh

dan untuk diri aku sendiri
semoga hari esok menjanji yang lebih baik untuk diri aku
harap aku lebih tabah
lebih bersemangat dalam kerja
tak mudah mengalah
dan yang paling penting.....
jadilah diri sendiri dan jangan sesekali
berbuat jahat dengan orang.....
MATANG dalam segala hal...:P

aku egat pesan mak aku k
lame dah ni die pesan
buat baik ngan orang
kalo kite buat baik ngan orang
mesti orang pun buat baik ngan kite
aku sentiasa pegang kate2 tu

tapi kan
kadang2 aku terpikir gak
tak smestinye bile kite buat baik ngan orang
orang aku buat baik ngan kite????
isssyyyyy jauh2 kanlah pikiran negatif ni
jadi motifnye...
hendaklah sentiasa beregat2 dan berpada-pada

oklah entry yang melalut ntah kemana
hehehehehe....

doakan yang terbaik untuk aku ekkkk

sori x der gambor
esok aku bubuh banyak gambar k
hehehehehe

pisttt no war........

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)