Thursday, November 11, 2010

aku sewaktu ketika dulu..

hehehehehe
ni saje aku nak tempek gambar2 lame aku
mase hari interaksi junior senior batch 06/07
owhhh sangat kelakar ok time tu
maklumlah budak baru
tapi nasib lah tak banyak sangat gambar aku
yang ade pun jauh2 jer
xde lah jelas sangat
mungkin mase tu kamera pun x bape nak canggih kot
soooo
same2lah kita saksikan hari kejadian tu


aku adalah orang yang dalam bulatan merah tu yer
rasenye tak ddelah beza sangat kan
still macam ni gak
owwwhhhhh peja sangat semangat time ni
mase ni baru dalam 23 minggu kat UM ni
kire macam sesi suai kenal gak lah
tapi suai kenal under jabatan kat fakulti


yang budak pompuan baju merah tu
name dia azie
best student kelas aku
patut lah best student kan
dari ari suai kenal pun dah ade gaye best student tu
sori azie,jo aku tempek gambar korang
korang x marah kan
hehehehe


owhhh ni plak jejaka kat kelas aku
tapi ni baru 23 org jer
yang lain x sempat nak ambik gambar
yang baju putih tu name faizal
budak pahang
sangat best kawan ngan die
sangat banyak idea
memang x kering gusi lah kalo dok cakap seharian ngan die
lawak pun yer die ni
suke no sakat aku
penah sekali aku nagis tau die sakat
kadang2 usikan tu ditahap yang melampau gak lah
rase macam nak tampor je kadang2
tapi tu dulu punye citer ah

pastu yang pakai baju biru seluar putih tu namanya azhar
pangill jaha jer...budak kelate
die ni lain sikit
budak2 kelas dah tahu
aku ngan die memang x ngam
ade jer bende yang nak digaduhkan
kalo aku kate macam tu
die plak kate macam ni
pendek kate tak sehaluan lah
aku kalo ngan die lebih baik diam dari berkate2
bukan ape
kan habis aku dikutuknye
x sukerrrrr....
tapi kami ok jer
xde lah gaduh2 betul pun
last sem buleh kami satu group buat presentation penting?
boleh???
bolehhhhhhhhhhh lah
ape yang penting,,,,kerjasama...hehehehe

tp kalo pikir2 kan
pangai si jaha ni
sama jer ngan sorang kawan aku kat opis nung
same je lah...kalo cakap nak menang jer...
suke2 jer kutuk aku...
mencikkkk...
tapi soookaaa gak...
hehehehe
tapi skang kami dah kurang dah gaduh
cakap pun dah jarang
ntah kenapa...dun know whyyy lah...
malas nak pikir

ok lah
itu aje cerita ceriti ari ni

ehhhh sebelum terlupa
aku dah ade satu lagu peberet lagi
rapuh,,,by opick
ehhh,,,ker korang dah dengar ker????

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)