Monday, November 8, 2010

peluang kali ke 3

ape tu
hehehehe
xde ape2 lah

sebenarnye aku dapat mtest untuk kpli
dah 3 kali aku mintak
mtest selalu je dapat
tapi untuk next interview
xpenah2 dapat
huhhhhh
dugaaaaaaannnn yang amat ok...

aku sebenarnya macam x minat mane dah nak jadi cikgu sekarang ni
bukan per,,,aku rase aku macam x layak jer
memang langsung x der bakat pendidik aku neh
ntah lah..
tapi dah dipanggil ujian mtesttt
haruslah kene pegi kan
kang rugi plak
mane tahu tibe2 dapat next interview :P
fuhhhfuhhhfuhhh

aku punye mtest sabtu neh
13 Nov 2010
dekat jer
merempit lah aku jawabnye sabtu ni
mintak2 lah tak hujan
kalo tak nangissss aku....

ari ni kan
aku langsung tak pikir sal mtest ni
tetibe ting tong
mesej berbunyi
hahahahah
ade seseorang tanye
dpt tak mtest kpli
wahhhhh kembang jer rase dada ni
hahahahaha
mane tak nyer
orang ni sangat care ok kat aku kalo bab2 nak cari job baru ni
selalu bagitahu kalo ade2 keje kosong
nak2 kalo jawatan as a cikgu
hehehehe
name pun bakal cikgu
ye tak
hahahahah
suke jer aku kan

sape????
adelah...
seseorang yang pernah buat aku bahagia
cukup...tu jer aku bleh bagitahu

korang...
doakan aku berjaya yer
mane tahu ade rejeki aku
bleh aku jadi cikgu
huhuhu

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)