Tuesday, November 30, 2010

aku tak tahu

aku tak tahu samaada perlu ke tak aku ceritakan perkara ni dalam blog atau sekadar aku simpan jer bende ni dalam hati sorang2....x tahulah nak mulakan darimana dan bagaimana. tapi kadang2 nak jer luahkan bende yang bersarang di pikiran ni....tapi kan teremosi plak... aku egat pesan kak jemah,,pemilik blog viruspadu tu...ketika beremosi jagan menulis...rase2 nye aku ade terbaca bende ni dalam blog die,,,tapi ntah lah,,,macam egat2 lupe jer...tapi dalam hati ni menggedik2 nak menulis...ok aku cube sebaik mungkin untuk menulis,,moga2 tiada yang terguris atau terasa,,dan taknak jugak penulisan ni memakan diri sendiri....malu nanti u alllssss...heheheheh.... sebenarnya bukan sesuatu yang serius pun..tapi aku jer yang selalu ambik serius,,,mungkin betul kate kawanku,, aku ni selalu ambik serius kalo ade sesuatu yang berlaku... tak tahu lah kenapa.. kalo bende tu yang berkaitan ngan aku,,, aku akan pikir sampai lah aku dapat jawapan... atau sampailah bende tu aku dah tak egat dah.... macam mana aku nak mulakan ek....
okkk..begini,,semalam lepas balik kerja kan,,aku dok makan nasik,,tibe2 ada sorang member tu call,,,die aku dah anggap abang dah,,selalu bagi nasihat,kadang2 die ni pun menyakitkan hati gak,,, pastu kami borak lah tentang satu perkara tu...lepas jer die kami habis cakap terus aku rase dah tak leh nak makan....padahal ayam goreng tu kesukaan aku,,, sesuatu jer rase lepas tu..
tak tahu rase ape...sebuuuu jer perut ni...ntah...tak penah2 rase macam tu... nak nangis pun ade,,, suke pun ade...takut pun yer,,,malu....aku tak penah rase macam tu.... tak tahu apa perkataan tepat nak gambarkan rasa masa tu.... tapi lepas tu lame sikit aku ok jer... bile aku dok pikir balik kate2 die,,harapan die tu,,,aku jadi takut. terima kasih gak aku nak ucap kat die,,,ni pun kalo die baca...selalu doakan yang terbaik untuk aku,,, selalu bagi cadangan kat aku walaupun kadang2 cadangan tu langsung tak masuk akal..hehehe
tentang perkara yang kami bualkan tu sangat lah peribadi u olssss..melibatkan hati dan perasaan aku neh... untuk member aku tu,,, aku rasa masih terlalu awal untuk aku bercakap tentang tu. terima kasih dengan keprihatinan awak kat saya selama ni... kalo betullah saya dan die... saya harap awak lah orang yang paling gembira... tapi terdetik gak sesuatu dihati saya ni dengan apa yang kite bualkan semalam...tapi seperti yang saya katakan,,,saya selalu beregat untuk diri saya sendiri... kerana saya sedar siapa dan kedudukan saya saat ni... saya akan cube yang terbaik seperti yang awak selalu nasihatkan untuk saya... ker saya ni dah mula bagi harapan kat die... saya takut sangat kalo bende ni terjadi...
ermmmm malas lah nak pikir lagi,bukan nyer serius pun,,heheheheh...
maaf lah kawan2 tetibe saya rase nak menulis lagu tu,,,kongsi rase yang saya rase semalam...
saya nak mintak maaf gak kalo ade yang meyampah dengan penulisan saya kali ni,,, nak kongsi sangat cerita ngan semua orang,,tapi saya bagitahu tak sepenuhnya. kepada yang tertanya - tanya tu,,,ehhhh ade ker yang nak tanye,,,huhuhu kot2 ade lah kan,,,tu jer yang boleh saya kongsi... yang selebihnya biarlah saya simpan dalam hati sorang2...kalo ade berita gembira saya tak lupa akan kongsi dengan semua yer,,, saya bukan tidak mahu berterus terang,,,namun satu perkara yang kita semua perlu egat,,, bukan semua kejujuran yang kita luahkan itu menyeronokkan... takut ade hati yang terguris. jadi sebelum berlaku perkara yang saya sendiri tak mahu terjadi maka saya perlulah berhati - hati hehehehehe

ntah apa2 kan saya hari ni....saya sekadar ingin meluahkan sedikit rasa yang sedang saya rase sekarang neh...jadi saya mintak jasa baik semua sila faham dan layan je lah blog saya neh hahahha... sambil merayu-rayu hahahahah....tolong...tolong.....

ehhhh ke korang meluat dengan aku hari ni...jap aku,,jap saya...ntah lah dah takdir aku macam tu hari ni,,,
ape2 je lah...korang doakan kebahagiaan aku ek... :P

opssssssss...sebelum berundur
ade sape2 nak kerepek ni????

hahahahhahahha
ade jer yang nak kene pelempang neh
hahahahah

byeeeeeeeee

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)