Wednesday, November 3, 2010

entah

selamat pagi semua
apa khabar ari ni
hope baik2 semua yer
saya adalah dalam keadaan baik saje
dun wori k
:P

kadang2 kan baru jer semangat nak update blog
tetibe je tenet buat hal
baru jer ade idea bagus
die buat hal lagi
sakit hati wehhhh
hahahahaha
dah kate sakit ati bleh plak aku gelak kan
gelak dan ketawa kan penghilang tekanan
amboi2 tekanan sangat ker
hehehehehe

kadang2 kalo pikir nak pakai broadband jer
kan kat umah pun leh on9
anytime plak tu
tapi pikir2 balik
dah ko kereje mengadap pc jer seharian
adalah harus guna pc ni jer
walaupun kadang2 menyakitkan ati
sobsobsob

x delah kawan2 semua
aku sebenarnya dalam mood kebosanan ni
yerlah ditinggalkan kawan2 tercinta
maka sorang2 lah aku disini
yang dua tiga kene attend kursus
yang lagi2 tu
gi kat galas
tinggal aku jer setia disini
errrrmmmm boringnye

ntah apa lagi aku nak bebel ni ek

rasenye aku memang x leh jadi blogger tegar lah
banyak jer halangannye
kalo macam tu aku berserah je lah

kalo lepas ni ade lagi post2 baru tu
maka ade lagilah aku
kalo tak
korang paham2 sendiri lah
aku x sanggup nak menyebutnye
huhuhuhu

budussssssnye aku rase
hahahahaha

k
dadadadadadadadad

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)