Tuesday, November 30, 2010

Alhamdulillah

itu lah sebaik2 ucapan menunjukkan kesyukuran kite terhadap apa sahaja yang berlaku samaada yang membahagiakan atau yang menyedihkan...
sejenak aku terfikir...
ketika sedang melayan facebook tadi...
aku baru perasan lah kat status member aku tu
setiap kali status yang ditulis menunjukkan
betapa dirinye mempunyai banyak masalah

selalu ye kawan2
sampai kadang2 aku terpikir
die ni kenapa
x de ke dalam sehari die gembira
aku pun x paham dengan ragam manusia ni

jadi di kesempatan ni
aku nak menyatakan kesyukuran aku terhadap Allah SWT
kerana sepanjang aku hidup selama 24 tahun ni
aku tak pernah mengalami masalah - masalah
yang membuatkan aku terpesong
membuatkan aku rasa kecewa
bukan tak pernah...
tapi aku bersyukur dapat melalui semua ujian yang datang dengan sebaiknya
dapat menjalani kehidupan ni dengan tenang

terima kasih jugak kat semua yang ada di sekeliling aku
terutama nya family tercinta
yang banyak melalui susah dan senang bersama
kawan- kawan jugak....
semua2 lah

semoga kita dapat mengharungi kehidupan dengan lebih tenang di masa yang akan datang....
tetibe teremosi plak
huhuhuhuhu

selamat tinggal november 2010

welcome disember....

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)