Thursday, November 4, 2010

sarapan yang hebat

salam semua
selamat pagi
uiiii korang breakpas apa ari ni
hahhh...x breakpas???
kenapa???
x sempat???
xpe2,,,kan korang makan yer
jangan x makan plak
kang pengsan susah plak
hikhikhik

owhhhh
aku ari nin adalah bersarapan dengan kadar yang melampau k
uiiiii,,,tak tahulah mulut ni
asyik berselera jer
xpenah2 aku rase tak berselera
nak gak rase tak de selera sekali sekala :P
hahahahaha

pagi ker
tengah hari ker
petang
malammmmm
selera x penah mati
nasib aku lah kan
kalo tak...
takkan badan besor lagu ni
hehehehehe

meh aku nak tayang apa dah aku makan pagi ni
jangan ade yang terliur plak yer


ni menu first aku makan
makan bubur kacang ni ulam die roti bun yang kat bawah ni
sebenarnya bubur kacang ni yang petang semalam x habis
tapi kalo makan hari ni
lagi besttttt
nyummmmm....nyummmmmm
hahahaha
roti yang gebu bersih
makan begitu jer pun sedapppp


pastu makan nasi minyak RM 1.20
x caye
betul harga die 1.20 jer
tapi sangat best ok
aku macam dah kene guna2 ngan nasi minyak ni
hari2 nak kene makan
isssshhhh apalah ubat penjual ni letak yer
nak jugak aku tanye
korang rase die marah tak kalu aku tanye
hehehehe
kang kalo die bagi pelempang kat aku camner????


kemudian disudahi dengan kuih ni
tapi kuih ni goreng lah
dia dah macam diibaratkan seperti pencuci mulut lah
hahahaha

macam maner????
banyak tak aku makan
tu x kira lagi kerepok keping aku makan
pastu aku rase mee goreng yang mak aku buat lagi
huhhhhh tak tahu lah
bila lah nak kurus

kalo ari2 gaye makan macam ni
ko simpan jelah hasrat nak kurus wahai tuan blog weiiii
hahahahaha

tapi aku rase....
ermmmm...
gemuk aku ni masih boleh diterima kan
boleh kan....
:P

pistttt no war.....

ni semua

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)