Tuesday, November 30, 2010

bam bam bam bam

hehehehehe
sangat geram kat budak ni
rase nak cubit2 jer pipi tu



banyak dah aku kiss..kiss..kiss budak ni
yang tak tahan tu
ko kissssssssss banyak mane pun
die tak nangis
lagi senyum adelah

opssssssss lupa nak gi tau
budak ni namenye Nur Rania Mayeisa Binti ahmad Shaifuddin
anak sepupu aku neh
biasalah ade majlis baru balik n leh jumpe

aku apa lagi ambik peluang ah
baik sangat budak ni
balik raya ari tu tecik lagi
sekarang dah besar
dah pandai senyum
tak nagis pulak tu


ko tengok baik jer kan
nak2 aku yang pegang
hahahahha
ferasaaaaannnnnnnnnnnn sudah
tapi betul Nia ni baik
mase ni kan panas sangat cuaca
dia siap peluh2 melekit
rambut pun dah basah ngan peluh
tapi still lagi die leh senyum
tu yang aku suke
x banyak ragam lah Nia ni

sejuk ati mama ko mengandung dek
heheehehe
kalo lah kak ann (mama Nia) ni baca
mau kembang semangkuk ni

nia ni ade kakak sorang n abang sorang
kire die paling bongsu setakat ni
hehehehe


Nia dan tokki
ni ayah aku yer
harap maklum kepada sape2 yang belum kenal

ermmmmmmmmm
bila lah leh jumpe Nia ni lagi
gerenti balik lagi sekali ni
dah taka nak ngan orang ni

eiiiii gerammm lah kat budak ni
dan2 ni gak nak kisss banyak2 budak ni

owhhhhhh
dah ade anak nanti aku nak belajar ngan kak ann
apa rahsie dapat anak comei camtu :P
hahahahah
terlebeyyyyy suda

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)