Sunday, November 28, 2010

kawanku kawin lagi...

selamat pengantin baru aku nak ucapkan kepada member masa sekolah menengah dulu
Noor Fazlin dan pasangannye Nazar Akmal
ermmmm,,,ntah betul ke tak nama suami lin ni
apa2 pun tahniah lin kerana telah dipertemukan jodoh
doa2kan aku jugak ek :P
huhuhuhu

lin ni dulu antara kawan rapat masa kat sekolah
karakter die dan aku jauh berbeza
tapi kami boleh serasi sebagai kawan
gaduh2 kecik,merajuk tu biasalah
sedangkan lidah lagi tergigit
inikan pula manusia
kan...kan..kan...

tapi lepas form 5
aku terus lost contact ngan lin ni
bukan lost contact sangat
tapi jarang berhubung
tup2 dah kawin kawan aku ni

tapi yang terkejutnye aku
lin ni makin lemah lembut
sopan...
ehhhhh dulu pun die macam tu
tapi sekrang lagi2 lembut tau
Ya Allah tak reti aku nak terangkan macam mane
sopan sangat2....
jauh lah ngan aku ni
hahahahha
aipppssss...aku bukan tak lemah lembut tau
cuma nakal sikit jer
huhuhuhu

bagus lah kan macam tu
nanti leh jadi isteri solehah
sampai gak hajat lin nak bersuamikan orang2 tahfiz ni
hehehehe
ape2 pun aku harap lin dan suami berbahagia selamanya



ni lin pakse aku bergambar kat pelamin ok :P
katenye ambik berkat
i malu lah uuuuuuuuuu
aaauuuwwwwwwwww
hahahahahhaha



gambar ngan suami die x de
suami die ngah solat time aku datang
jadi xpe lah
janji leh gak bergambar ngan pengantin pempuan
lagipun aku segan lah ngan suami die
hohohohohhoho
apakah makne semua ni
hahahahhaha

cik rafidah pun ade
korang tengok kawan2 aku
baik2 jer kan
berjurussssssss kate orang ganu
ahahahhaa

saya pun berjurus jugak pe
lain orang lain caranye
yang penting
niat dan hati mau baik maaaaaaaaaa....

pisssssssttttttttt sekali -< :)

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)