Sunday, November 28, 2010

ngangkung

aiiii semua...........
heiiiii saya tak tahu tau nak mulakan yang mana ni
banyak sungguh aktiviti 23 ari cuti hujung minggu
dari aktiviti ngan pamily tercinta sampailah ngan kengkawang tersayang hahahaha
ermmmmm.........
ok aku citer dulu pasal semalam ok
semalam aku ngan member dan sepupu aku gi tengok wayang kat mesra mall
jauh nung di mesra mall kami menapak mencari pawagam demi nak tengok wayang
owhhhhhh sangat teruja nak tengok citer ngangkung
korang dah tengok ker?????

besttt giler citer tu
aku gelak sampai nagis2 ok
ehhhhhhhhh korang leh bayang tak aku gelak sampai nagis2 tu
hahahahahah
tapi betul
aku tak tipu
serius best citer tu
permulaan citer tu dah huhahuahaha kami ketawa
nak habis citer tu leh senak gak lah perut buncit aku neh
hahahahaha
x sia2 perjalanan hampir dua jam dari KT ke mesra mall tu

maka rugilah kepada sipolan sipolan yang x nak ikut kami tu
mulalah korang cakap aku x ajak yer
lain kali jual lah mahal lagi
kan dah padam muka
hahahhahahah

lakonan mantap daripada 3 pelakon ni
sangat best,,sempoi,,slumber dan kelakar
dah x nak puji lebih2
better korang tgok sendiri

jadi silalah beramai2 menonton filem ni
sokonglah filem tempatan kiter ok
cehhhh siap promote tu

habissss kalo kite tak sokong
ko nak suruh sapa lagi sokong
mat indon? minah indon?
tak de maknenyer ok

sooooooo
ape tunggu lagi
selamat bergembira semua

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)