Wednesday, November 3, 2010

untuk lelaki sahaja.... tettttttttttttttttt

hehehehehe
ni adalah post yang mengada sikit eh
ehhhh bukan mengada lah
just nak kongsi ilmu sikit
mane tahu ade yang nak ngorat aku kan :P
ni aku bagi tipssss ok
hahahaha

ilmu ni aku dapat kat majalah wanita tau
jadi sape2 yang nak ngorat aku
sila penuhi ciri2 lelaki kat bawah ni k
hahahahaha
gurau2 je lah
tajuk tips ni

JADILAH LELAKI PALING MENARIK DIMATA WANITA

jengjengjengjengjeng....

1. EMOSI
wanita mudah benar menerima lelaki yang romantis. ditambah dengan sikap penyayang,lelaki begini akan jadi pujaan hatinya.jadi untuk menarik hari wanita, lelaki mesti tahu keadaan emosinya. jika anda tahu membaca emosinya dan tahu mengendalinya maka anda adalah yang sempurna di matanya.

2. LIHAT ISI BUKAN LUARANNYA
jangan menilai seseorang dengan penampilannya sahaja sebaliknya anda perlu nilai dalamnya juga. kalau anda mampu menilai peribadi berdasarkan mata hati maka anda lelaki yang beruntung...

3. TAHU GARIS SEMPADAN
satu lagi ciri lelaki yang menarik ialah mereka yang tahu batasan dengan wanita. Lelaki yang memahami adalah lelaki yang tahu menjaga batasanya ,bukan sahaja melibatkan maruah tetapi masa depan wanita itu sendiri...

4. JUJUR,BERAKHLAK, TULEN DAN SEJATI
lelaki terbaik adalah lelaki yang jujur, berakhlak tulen dan sejati. Kesemua ciri2 ini memang dicari oleh setiap wanita kerana agak sukar mencari lelaki yang memenuhi impian setiap wanita..

5. SENTIASA BERHUBUNG
Wanita akan berasa dihargai dan disayangi bila anda menghubunginya. Walaupun nampak remeh tetapi hakikat itulah yang membuatkan wanita jatuh hati pada anda.

6. BELAJAR MENGENAI KESELURUHAN KEHIDUPAN
wanita biasanya cukup prihatin. oleh itu,,,cubalah bertanya kepada mereka tentang aktiviti seharian mereka. selain itu,tanyakan juga tentang keluarga dan rakan yang rapat dengannye. pertanyaan seperti ini akan membuatkan dia merasakan anda lelaki yang prihatin dan mengambil berat tentang kehidupannya.

7. JANGAN SESEKALI MENCEMUH
kalau anda mengeluarkan kata-kata cemuhan kepada wanita, nescaya anda akan dijauhinya. oleh itu pujilah dengan kata2 menarik, InsyaAllah anda akan berupaya memenangi hatinya.

8. TAKLUKI HATINYA
membuatkan wanita bangga dengan anda adalah satu bonus pada lelaki. begitu juga membuatkan wanita dihargai adalah satu tanda anda lelaki idaman wanita.jangan malu kenalkan teman wanita anda kepada keluarga dan rakan2..kerana apabila anda berbuat demikian pasti dia merasa bangga kerana anda sangat jujur.

9. SEORANG YANG KELAKAR
lelaki yang peramah dan kelakaradalah idaman wanita. anda akan jadi penghibur kala dia duka dan juga tempat berkongsi cerita.

10. MENGETAHUI SERBA SERBI
pastikan anda boleh bercerita tentang pelbagai isu,baik ekonomi,politik,sukan ,hiburan dan sebagainya. ini menunjukkan anda lelaki yang prihatin pada keadaan sekeliling dan mampu menguasi banyak perkara...dan tentunya kamu sangat dibanggai oleh wanita..


fuhhhhhhhhhhhhh
penat taip
hahahahaah
amacam...ok tak tips tu
yang saya bold tu keutamaan ciri lelaki idaman saya yer :P
hahahahaha
x delah saya gurau jer
maksud saya...
bagi saya lah...
lebih kurang macam pendapat gak ah ni
yang saya bold tu
macam penting lah dalam sebuah perhubungan

ehhhhhhhhhhhhhhh
padahal memang aku suka macam tu kan
hahahahaha...
dun wori lah...
saya x memilih orangnye
ade sape2 yang nak try ngorak silakan
hahahaahahah
gataiiiiiiiiiiii je aku rase ari ni
heheehehe

:O:P:):E
hehehehehe

pisssssttttttttt no war

gambar x de k...

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)