Wednesday, November 24, 2010

raye korban part 1

ermmmm baru hegeh2 nak citer sal raya kan
dah seminggu aidiladha berlalu
aku plak baru ade mase nak update neh
jadi kire xpelah kan
alahhhh daging korban baru ni pun ade lagi kan
soooo x delah ke pelik beno kalo aku baru nak stori mori
better late than never ok
kuikuikuikuikui
tetibe u allll

raya korban ni x delah semeriah mane pun kat umah aku
biase2 jer
masa hari raya pertama tu dok aku lepak2 rumah jer
layan tamu
ade gak lah sedara mara ngan kawan2 datang beraya

tapi aku x delah beriyer benar raya
kata sakit perut period
tapi nasib period pas semang raya
syukurrrrr leh gak menunaikan solat sunat aidiladha
huhuhuhu

jadi malas nak cerita panjang
nak kasik korang layan jer gambar hari raya pertama ni
tak banyak sangat gambar
ntah kenapa tahun ni x banyak gambar
aku pun pelik :P
huhuhu


ni saje ah nak tunjuk rajin
proses nak buat kuah laksa pinang
aku ngidammmm jer nak makan
maka mak aku pun dengan relanye buatkan untuk anak die ni
heheheeheheh



ni mak aku ngah sediakan bahan2 nak buat kuah
aku tolong mesin2 ikan jer
kata letih kerja sampai petang kan
heheheheeh
alasannnnn lagiiii....


cer teka...
tangan sape tu
saya lahhhhh ( sambil cepat2 angkat tangan )
hehehehehe
ehhhh sate pun ade ek
ieyrrrrr...kalo bab makan
rumah aku memang meriah
patut lah kami adek beradek semua bam2 jer kan


mak aku macam terover disitu kan
hehehehehe
patut lah aku pun gedik gak time bergambar
faktor keturunan rupenye
hahahahah
ehhhhh...
tangan tu lagi lah
:P
asarichan aku


adek aku ngah gedik ngan wawa
wawa ni pun sentimental value tau kat aku sekuage
manje sangat budaknye
mudah merajuk plak tu
silap sikit majukkkk
tapi kami suke jer kat die ni
kate xder adek kecik heheheh

sekian sahaja untu part satu
nantikan part yang seterusnye
atau part terkhir
xde makne nk buat banyak2 part

heheheheh
babaiiiii

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)