Wednesday, November 3, 2010

kemasik

aiiiii
ni cerita kejadian pada hari sabtu lepas ok
lame kan aku peram cerita ni
sedap per peram2 ni
ibarat jeruk lah kan
ikan pekasam ker
makin diperam makin best
hahahahahah
boleh ke kaitkan jeruk ngan ikan pekasam
whatever lah.....
muka tuan blog harus jadi yang pertama :P
hari sabtu baru ni
dalam kul 8.30
aku ngah dok sibuk2 nak breakfast

ting.. tongg
bunyi ringtone mesej aku
ehhh tu pun nak kene bagitahu ker
hahahahaah
suke atilah...
blog aku kan....

Along: saa jom tengok wayang

aku macam dah terkejut dahhh,kat kuala trg ni x de panggung k...harap maklum

Aku: ehhhh,,biar betul,kat ner
Along: Mesra Mall...
Aku: sape lagi pegi...ok jer
Along:kite dua jer...kul 9
Aku: ok

aku dah gabra ni,,,ade ke dlm setengah jam lagi
nak siap2 lagi
mandi pun x ok

dalam kocoh2 tu...siap gak lah aku dlm setengah jam

kami pu berangkat lah
pastu tibe2 along mari idea

Along: kite ajak mamat nak..sa mesej mamat

Aku pun laju2 jer call mamat,,,koser nak mesej2 eh
ko tahu,,,,,mamat tengah tido
tapi yang lagi kelakarnye boleh die nak ikut gak kitaorang
supppp bedesupppp pegi ambik mamat
pastu kan...kan...kannn
gatainye aku
hahahaha
along ajak sorang budak tu
tapi punyelah banyak songeh
nak gi tak gi
macam2 alasan budak tu bagi
tapi banyak ke nak pegi lah
alasan je lebih
padahalllll nak suruh along pujuk lebih2 :P

dalam kul 11 gak kitaorang gerak gi mesra Mall nung
dalam kul 12 lebih gitu kami sampai
makan n the tengok2 wayang...
aku malas lah nak citer sal wayang tu
bukan x best..tapi iklan die macam tipu rrrrr
letak gambar the rock,,,,,tapi pelakon die orang lain
huhhhh sangat tidak puas hati disitu kkkk
overrrrr budak ni nehhh
hahahaaha

pas tengok2 wayang kami gerak ke pantai kemasik
wahhhhhhhhhhhhh
first time ni
angin die memang bestttt sangat
macam nak terbang dah rase
banyak sangat kami ambik gambar
tapi gambar x leh dimasukkan kat sini
banyak faktor yang perlu dijaga
hehehehehe

tibe2 rase lawa jer gambar ni,,,,macam nak lempang jer hahahaha



ni along yang terlebih hepi hajat tercapai

abang mat yang kiut miut,,,,hahahaha

kami kan pegi berempat
aku,along,,mamat....ngan tetttttt tu
dah macam dua couple dah
aku ngan abang mat...
auwwwww tibe2 berabang2 plak
hahahahah
along ngan tetttttt tu
hahahahahah

TAPI!!!!!!!!!
kami bukan kaple k
sekadar teman tapi mesra sajer

ermmmmm
ari tu memang best lah
walaupun kami terkejar2 sebab nak tgk final piala malaysia
mane x terkejar2
boleh dah sampai area dungun kat mane ntah
boleh kami patah balik ke bandar dungun nung
ni mamat lah punye keje
dengan hujan yang maha lebat ditengah jalan lagi
hahahaha

ape2 pun
hepi sangat hari tu
aku harap along pun hepi
sebab ni kan plan die
walaupun die masam muke gak kejap
korang tahu pasal ape
pasal aku ngan mamat bising2 nak tgk bola final lah
hahahaah
kelakar sungguh
kesudahannya...tengok separuh masa kedua jer
ok lah dari x der langsung
bak kate orang putih
better late than never
ehhh betul ke ni
hehehehhe

yang kelakar lagi ade
tapi harus ke dicerita disini
aku citer jelah eh
ade orang x puas hati sebab x leh ikut kami
sape?????
biarlah rahsia
hahahahaha
sepanjang hari dok mesej n coll
sian kamu
next time kite pergi same2 yer

ok lah
setakat ni dulu aku merapu

pisssstttttttt

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)