Thursday, November 25, 2010

lempeng nyiurrrrrr

wahwahwah
korang ade terliur tak
heehehehehe
semalam aku adalah mengidam nak makan lempeng nyiur
sebenarnye memang dah lama nak makan
tapi x de kelapa muda yang sesuai buat lempeng

soooo
semalam toki (atuk) aku datang
bawak lah segala nyiur
kebetulan ade yang muda
jadi aku pun suggest la kat mak aku suh buat lempeng
pas magrib jer
mak aku dah jerit2 panggil
suruh aku turun dapur

dengan kemalasan yang bermaharajalela
aku menonon lah ke dapur
tibe2 mak aku hulur kan parang kat aku

ahhhhhhhhhhhh
tak nak
mak lah yang buat
heheheheh
boleh mak aku suruh koyokkan nyiur tu
koyok tu maknenye buang kulit nyiur
aku x tahu nak terjemah dalam bahasa yang betul
huhuhuhuhu
mak aku pun dengan relanye koyok lah nyiur tu
aku????
tengok je lah
pemalas punye anak
makan laju
hahahahah

pastu kan
mak aku hulurkan buah nyiur yang dah dibelah
korang tahu mak aku suruh aku buat ape
kite tengok yer
sila kagum ngan aku
hahahhahaha


macam mane???????????
kagum tak
hahahahahha
tok guru aku sedang mengajar
siala abaikan dapur rumah aku yang bersepah2 tu yer
almaklumlah semua nye bizi
x dan nak kemas umah
lagipun dah malam kan
jadi rumah kelam kabut sikit
huhuhuhu


tadaaaaaaaaaaaa
dah siap dah
tulah lempeng buatan aku
ok lah jugak..........

tapi still ade komen yang tak membina
ade kate tak garing lah
kene masak lama sikit lagi lah
macam2
tapi tetap licin jugak lempeng dalam pinggang tu

saya adalah tak faham dengan keadaan tu ok

huhuhuhu
ok
dah..........

sekian...........

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)