Wednesday, November 24, 2010

raye korban part 2

part ke 2 ni kire part akhir lah yo
mak cik dah malas dah nak buat banyak part
korang egat senang ker
nak edit gambar bagai
kene orang yang betul2 kuat serta tabah jer boleh buat bende alah ni tau
hahahahahaha
ade riak2 sombong disitu
xmoxmoxmo macam tu
maafkan saya.... saje jer gurau2
kalo x gurau x ceria hidup ni kan...kan

raya ke dua ni macam best + meriah lah
bukan ape
kat umah arwah tok aku ade buat korban
korban sedara mara jer
kerje2 sembelih lembu pun sedara mara jer yang buat

ade cerita sebenarnye pasal korban ni
ermmmm macam malas nak cerita
tapi dah terlanjur bagitahu ni
kenelah cerita yer
hehehehe
aku citer pendek jer dah lerrr
skipppp ok hahahahhaa

aku mulenye nak masuk gak korban ni
ntah macam mana saat2 akhir tak jadi plak
name dah ade dlm senarai korban tu
tapi dah sepupu aku dah buat akd jual beli semua tu
so aku bagi lah kat die dulu tahun ni
xpe aku tahun2 depan pun x pe
dahulukan orang yang lebih tua lagi afdal
hahahahaha
jadi makanya tak korban lah aku

meh kite layan gambar2 dulu yer


mangsa korban
kesian ko wahai lembu



dan kerje2 memangang daging pun bermula
ni sempupu aku,,,name dua
abang wan aku panggil
sian kat die
baru putus tunang
tapi aku tengok die cool jer
xpe bang...cari yang lain
yang lagi baik
lagi lawa...


ni lah cek su aku
mak kepada asarichan
dah jadi darkula dia ari tu
boleh die makan daging mentah2
eiiii x sanggup aku
tapi tu lah cek su aku
layannnn2222 semua gambar...
gambar kat bawah ni yg pakai baju merah tu orang kuat
mane2 jer ade die
nanti korang tengok yerrrrrrr



tengokkkkkk
time makan ubi pun die ade
best woooo makan ubi rebusss rebut2 macam ni
ni masa nak nunggu daging masak
aku x cara sangat kat daging2 ni
jual mahal katakan hahahahaha


seeeeeeeeee
asarichan tetap menjadi kesayangan ramai
sape2 yang x kenal lagi
mak aku yer yang dukung amni tu
harap maklum

sekian saya melaporkan berita tentang raya korban untuk tahun ni
ade mase panjang umur
jumpe lagi dihari raya haji tahun depan

ehhhhhhh
korang perasan tak
aku pakai baju yang sama jer masa raya pertama dan kedua
hehehehe
sebab??????

sebab masa raya pertama aku pakai kejap jer
apastu aku cium2 x busuk pun lagi
soooo dengan tak segan silu + malas nak iron baju baru lagi
aku pun pakai lah untuk raya kedua
ehhhh xpe kan
ker korang kisah
kalu busuk pun aku jer yang bau
heheheheeh

okokokoko
sekiannnnn untuk kali ini

babai

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)